آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

مداحی سید مجید بنی فاطمه

از کوچیکی عشق تو شد برا دلم بهونه ای
اونقده عاشقت شدم همه می گن دیوونه ای
اون زمونا تا میدیدم
 
دلم اسیر ماتمه
صدایی تو دلم می گفت بیا که باز محرمه
از کوچه های عشق تو خاطره ها تو سرمه
لباس سیامو می بینی این هدیه مادرمه
بازم صدایی تو دلم می گه بهار ماتمه
لباس سیامو بیارید ماه خدا محرمه
یه دل دارم مال توه همیشه دنبال توه

از اون قدیما بسته سیاهی شال توه

دلی که مست عشق توست خسته از این زمونه شد

بوی محرمو شنید یه بار دیگه دیوونه شد

نظرات 1 + ارسال نظر
علی یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 18:08

با سلام و خسته نباشید سایت عالی است . اگر اشعار جدید مداحی داشتید برای من بفرستید . با کمال تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد