آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

شعری از حاج غلامرضا سازگار

من همان روز ولادت که ز مادر زادم

بود زخمت به جگر نعمت مادر زادم

بوده ام هیچ و همه بودم و نبودم از توست

آن زمانی که نبودم ، به غمت دل دادم

به سر کوی تو ای کعبه آمال دلم

باد می آوردم گر چه دهی بر بادم

قصه عشق تو درسی نه که در سینه بود

این حدیثی است که دادند از اول یادم

سالها بود که در بند تعلق بودم

از زمانی که اسیر تو شدم آزادم

خواستم تا که برآرم سر از این هفت سپهر

صورت خویش به خاک قدمت بنهادم

نافه آوی صحرای غمت کاری کرد

کز خطا رستم در ملک ختا افتادم

هر چه دارم همه از پاکی مادر دارم

رحمت حق به روانش که حسینی زادم

پیش از آنی که پدر جانب مکتب بردم

الف قامت عباس تو شد استادم

عید نوروز من دلشده آن روزی بود

کآتش عشق تو آمد به مبارکبادم

«میثم» از عالم دیوانگی این را فهمید

از زمانی که اسیر تو شدم آزادم

نظرات 2 + ارسال نظر
منادیان سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 19:44

هیئت محبین الائمه علیهم السلام

دهه اربعین حضرت سیدالشهدا علیه السلام و یاران با وفایش

سخنران: استاد حاج مهدی توکلی
ذاکرین:حاج غلامرضا سازگار-- حاج سید محمد قاضوی
زمان :سه شنبه 6بهمن به مدت 10 شب
مکان : میدان قیام - خیابان ری - جنب پل ری - انتهای خیابان شهید رضوی ( آبمنگل سابق ) پلاک 32

مرتضی پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 http://www.ashenayegham.blogfa.com

سلام
خوش به سعادتتون که چنین وبلاگ زیبا و با اشعار پر محتوایی دارین
با اجازت این شعر رو تو وبلاگم میزارم چون خیلی زیبا بود. بهم سری بزنید و من رو راهنمایی کنید .منتظرم .یا حسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد