آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

شعر اربعین سالار شهیدان

من و داغ غمی سنگین چهل روز

چه ها بر من گذشته این چهل روز

چهل روز است هجران من و تو

که هر روزش مرا چندین چهل روز

مرا جز ضربه های تازیانه

نداده هیچ کس تسکین چهل روز

اسارت ، طعن دشمن ، تهمت دوست

نصیب عترت یاسین چهل روز

در این غم خوب می دانی که باید

چه رنجی برده باشم این چهل روز

تو و رأسی پر از خاکستر و زخم

من و پیشانی خونین چهل روز

من و بغضی چهل ساله که بی تو

شکسته در گلویم این چهل روز

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 14:09

یا حسین

کبوتر حرم چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 http://tyaya.blogfa.com/

سلام حاجی
از اشنایی باهاتون خوشبختم .
ماهم یه ذاکر دست چندم بیبی فاطمه س هستیم
اگه دوس داشتی یه سر بزن وبلاگمونو مزین کن به قدومتون

اگه نوحه انتیک اربعبن داشتی خبرم کن .

ندا شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 00:02 http://meshkatie.persianblog.ir

سلامُممنون از شعر زیباتون از ابتدای اون برای یکی از نظراتم استفاده کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد