آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

شعر محرم و امام حسین از سید حسن خوشزاد

هر جا که میروم ز غمت دیده پر نم است

هر ماه من ز داغ تو ماه محرم است

یک لحظه بی محبت تو کی کشم نفس

دنیای بی حسین، برایم جهنم است

عمری گریستم ،که موظف، به گریه ام

گر، نه فلک، به گریه شود، باز هم کم است

در مکتب تو، بحث سفید و سیاه نیست

نام تو افتخار خداوند عالم است

شرح غلام ترک تو ، متن کتابهاست

یک موی او به قیمت صد جام و صد جم است

مریم که در کتاب خدا ذکر نام اوست

یک زینب تو اسوه و استاد مریم است

انگشتری که هست در انگشت مصطفی

بی شبهه نام نامی تو نقش خاتم است

یک کشتی نجات به امت دهد نجات

فرمایش نبی است حدیث مسلّم است

نی هم، اعتراف نموده به آن حدیث

حکم تو یا حسین ز هر حکم محکم است

در یوم حشر عفو تو، عفو عمومی است

از یک کنار حکم نمایی که در هم است

گفتم به دل، که این همه دلواپسی چرا؟

عشق حسین، برای شفاعت  فراهم است

اوضاع روزگار اگر نامنظم است

ای ناظم الامور تو کارت منظم است

اشکی که در عزای تو جاری شود ز چشم

سوگند می خورم که ز مجرای زمزم است

یک یا حسین گفتن من رمز آبروست

نام حسین ترجمه اسم اعظم است

زخمی است زخم عشق که گویند بی دواست

اما نگاه مرحمت دوست مرهم است

خوش زاد ریزه خوار حسین باش و اهل بیت

تحت عنایت است گدایی که محرم است

 

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1387 ساعت 15:01

اجرکم عندالله و من الله التوفیق

جای خالی سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:16

سلام
خوبی سید؟
۸/۸/۸۸ شما با تاخیر مبارک!
شما مشهدی ها خوب حال کردین امسال ها.
خیلی دلم تنگ شده واسه اون شب های مسجد گوهرشاد

محب الحسین سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:10

سلام
فقط میتونم بگم اجرتون با سیدالشهدا ع

غوغا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:27

سلام .خوشابه حال خوشی که دارین وشعرهای قشنگی که زاده این حال خوشه.منم گه گاهی که حال خوشی بهم دست میده چشمه احساسم به جوش میادوشعرمیگم البته بیشتردوبیتی.واسم دعاکنین که چشمه احساسم خشک نشه.

طالقانی چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:34 http://komeylian.blogfa.com

سلام
از شعرتون توی مداحی استفاده کنم؟

علی پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:16

سلام
متشکر

صدف جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:52 http://selima-love.blogfa.com

سلام
ببخشید من شعرتونو تو وبلاگم گذاشتم خیلی عالیه
اگه اشکالی داره بهم بگین تا پاکش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد