آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

مدح مولا امیر مومنان علی (ع)

من از ازل به مهر علی خو گرفته ام

درس خداشناسی ونیرو گرفته ام

ار مرشد طریقت خود شاه لافتی

خوی محبت از کرم او گرفته ام

در پرتو هدایت و نور ولایتش

با دست وی زدامن یاهو گرفته ام

تفسیر و شرح آیة والشمس والضحی

من از جمال یار نکو رو گرفته ام

نازم برشتةکه میان من و علیست

به به عجب طریقة نیکو گرفته ام

مشق صفا و صدق و محبت به جز علی

اندر جهان من از که و از کو گرفته ام

من بوی عطر گلشن توحید را ازل

از روی عطر این گل خوشبو گرفته ام

با کشتی شکسته ز گرداب یا علی

در ساحل نجات تو پهلو گرفته ام

ایدست حق بگیر زدستم کاروان

وامانده ام بسوی درت رو گرفته ام

شاهان نیازمند در تو من گدا

از دامن شهنشه دلجو گرفته ام

واهب بهوش باش علی کان رحمت است

من حل مشکلات خود از او گرفته ام

تا بر لب خویش نام حیدر داریم

کی بیم ز دشمن ستمگر داریم

 از مهر علی و یازده فرزندش

ما، گِردِ دیار خویش سنگر داریم


منبع:سایت شیعتی

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 00:49 http://hoseynabady.blogfa.com/

سلام.به وبلاگ من خوش اومدید.از اینکه سر زدید ممنون

شعرهای زیبایی در وبتان منتشر کرده اید.استفاده بردم

از این که با یک هم شهری برخورد کردم هم خوشحالم.

البته سالها ست که اصفهانی هم شده ایم.

منتظر حضور سبز شما هستم.

هر جای دنیا که هستید در پناه امام زمان سالم و تندرست باشید.
حق یار و نگهدار شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد