آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

شعر به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) برگرفته از وبلاگ اشعار مذهبی

امشب ز اوج آسمان باران اختر می‌چکد**از انتهای کهکشان مینای کوثر می‌چکد

از دست ساقی تا سحر جرعه ز ساغر می‌چکد**بر دل رسیده کیمیا از دیده ها زر می چکد

امشب شب مولودی دردانه زهرا بود(2)

-----------------------------------------------

بر مقدم او از سما اختر نشانی می شود**ساغر به رقص آید کنون می جاودانی می شود

رنگین کمان در سجده اش قامت کمانی می شود**با یک اشاره از ازل دل آسمانی می شود

عشق از پی تفسیر او سرگشته معنا بود

امشب شب مولودی دردانه زهرا بود

----------------------------------------------

از نور روی او قمر رو سوی انجم میکند**خود را به پشت ابر ها خورشید هم گم میکند

چون غنچه ای لب وا کند طاها تبسم میکند**زهرا به اشک شوق خود در دل ترنّم میکند

او زیور هفت آسمان و زینت بابا بود

امشب شب مولودی دردانه زهرا بود

-------------------------------------------------

شد از هم اکنون صبر عالم واله و شیدای او**شمس و قمر پروانه ای بر چهره مهتاب او

او بی قرار و در کنارش جد و مام و باب او**تا آنکه آغوش حسینش میشود محراب او

در عشق او پیغمبر فرهنگ عاشورا بود

امشب شب مولودی دردانه زهرا بود
نظرات 4 + ارسال نظر
علی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 http://www.marefatha.blogfa.com

سلام به شما،
وب سایت خوبی دارید. به شما تبریک می‌گویم.
من هم وبلاگی در زمینه درک کامل از دین دارم. خوشحال می‌شوم اگر وبلاگ من را ببینید، آن را لینک کنید و همچنین نظر خودتان را در رابطه با وبلاگ من بدهید. تا وبلاگ من با انتقاد و پیشنهادات شما دوست عزیزم روز به روز بهتر شود.
متشکرم.
www.marefatha.blogfa.com

جای خالی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 13:31

سلام
التماس دعا این ایام

محمد مهدی امیر قهرمانی سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 20:03

سلام انشا الله حالتان خوب باشد .مداحی وشعر فوق العلاده زیبا است.من می خوام شاگرد حاج محمود کریمی بشم.من17سالمه من علاقه خیلی زیادی به مداحی دارم.من از سن 14سالگی تمرین کردم و در سن 15سالگی کلاس رفتم تا الان حالا تصمیم گرفتم برم شاگرد اقای حاج محمود کریمی بشم.چون صدای حاج محمود کریمی خیلی زیباست و همیشه مداحی گوش میدم مداحی حاج محمود کریمی را گوش میدم و لدت میبرم.من از همین جا میگم من طرف دار حاج محمود کریمی هستم.انشاالله سایه امام زمان(عج)بالای سر مداحان عزیز بخصوص حاج محمود کریمی باشه.من از دور به حاج محمود کریمی خدا قوت میگم و دستش را از دور میبوسم.التماس دعا خدانگهدار

علی شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 16:51

یذره بیشتر بذارید وخیلی خو بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد