آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

شعر سینه زنی حضرت علی اصغر (اجرا شده توسط حاج محمود کریمی)

این‌من‌و‌این‌شور‌و‌شرر‌،‌من‌و‌پر‌قنداقه‌علی‌اصغر

بستة‌یک‌موی‌توام‌،‌اگه‌تو‌نبودی‌منم‌نبودم‌،‌

دست‌خودم‌نیست‌آقاجون‌دوستت‌دارم‌با‌همه‌وجودم

‌این‌همه‌یار‌و‌یاورو‌دل‌و‌دلبر‌من‌و‌پرقنداقه‌علی‌اصغر‌‌

این‌من‌و‌این‌شور‌و‌شرر‌،‌من‌و‌پر‌قنداقه‌علی‌اصغر

ریخته‌خدا‌روز‌ازل‌،‌تو‌گل‌وجودم‌از‌گل‌وجود‌تو‌

از‌نفست‌زنده‌می‌شم‌بود‌و‌نبودم‌بوده‌بود‌و‌نبود‌تو‌

بستة‌یک‌موی‌توام‌،‌اگه‌تو‌نبودی‌منم‌نبودم‌،

‌دست‌خودم‌نیست‌آقاجون‌دوستت‌دارم‌با‌همه‌وجودم

‌این‌همه‌یار‌و‌یاورو‌دل‌و‌دلبر‌من‌و‌پرقنداقه‌علی‌اصغر‌

قبل‌ولادت‌ی‌زده‌دلی‌میون‌سینه‌پرتب‌وتابم‌

بعد‌ولادت‌یادمه‌علی‌علی‌شده‌لالایی‌خوابم

از‌کوچیکیم‌تا‌به‌حالا‌با‌شنیدن‌نام‌تو‌خراب‌خرابم‌

آقا‌میشم‌تا‌وقتی‌که‌گدای‌همیشگی‌عزیز‌ربابم

این‌همه‌یار‌و‌یاورو‌دل‌و‌دلبر‌من‌و‌پرقنداقه‌علی‌اصغر‌‌

این‌من‌و‌این‌شور‌و‌شرر‌،‌من‌و‌پر‌قنداقه‌علی‌اصغر

کتاب‌حق‌تویی‌تویی‌گهواره‌تو‌مثل‌رحل‌کتاب

دور‌فلک‌بسته‌به‌یک‌چرخش‌جشمهای‌طفل‌رباب‌

خنده‌تو‌دل‌میبره‌دل‌میبری‌از‌دل‌ابوفاضل

خدا‌نخواد‌گریه‌کنی‌گریه‌تو‌قاتل‌ابوفاضل

این‌همه‌یار‌و‌یاورو‌دل‌و‌دلبر‌من‌و‌پرقنداقه‌علی‌اصغر‌‌

این‌من‌و‌این‌شور‌و‌شرر‌،‌من‌و‌پر‌قنداقه‌علی‌اصغر
نظرات 1 + ارسال نظر
یاس یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 18:11 http://www.yasi2011.blogfa.com

سلام
خوبی
ویلاگ خوبی داری موفق باشی
خدایا تو را عاشق دیدم و غریبانه عاشقت شدم...

تو را بخشنده پنداشتم و گناهکار شدم...

تو را وفادار دیدم و هر جا که رفتم بازگشتم...

تو را گرم دیدم و در سردترین لحظات به سراغت آمدم...

تو مرا چه دیدی که وفادار ماندی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد