آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

شعر مدح امام حسین (ع)


کلیم عشق منم طور کربلای من است

ذبیح عشق منم قتلگه منای من است

عصا بدست گرفتن نه در خورد جنگی است

کنونکه پیر شدم نیزهام عصای من است

زبهر سلطنت حق نمودهایم قیام

شعار نصر من الله بر لوای من است

نوا و نغمة ان لم یکن لکم دین

بلند تا بقیامت ز نینوای من است

برای ز ساحت من ننگ بیعت و ذلت

حریر عز شرافت به تن قبای من است

مرام من همه آزادگی و آزادیست

علو همت و مردانگی ندای من است

بیفکنند بدوشم قبای آزادی

چه غم خورم که دمی خاک و خون ردای من است

ز فیض عشق من آزاده مرد تاریخم

نگاهدار من آن یار با وفای من است

بزخم های دلم بوسه میزند پیکان

طبیب دشمن و در تیروی دوای من است

به زندگان خود ناشناس و بدبینم

که مرگ زندگی و عزت آشنای من است

بگوش جان شنوم نغمههای هادی را

هر آنچه بشنوم آن وصف ماجرای من است

هادی تبریزی

نظرات 4 + ارسال نظر
ذاکر کربلا یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 http://zaker-karbala.blogfa.com

سلام
عرض تسلیت داریم
همیشه عالیه کاراتون
واقعا لذت بردیم
یا حق
سید

محسن حیدری یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 20:00 http://abolfazld.blogfa.com

سلام دوست عزیز از وب سایت شما خیلی خوشم اومد منم یه وبلاگ به نام هیئت محلمون دارم می خوام لینکشو در وب سایتتون بزارین ممنونم

سلام
آدرس وبلاگ تون چیه؟

مرتضی یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 15:25 http://aqa313.blogfa.com

سلام
شعر زیبایی بود
اما چرا این پستتون برا آذر ۸۸
مگر به روزرسانی نمی کنید

حمیدرضا سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 19:38 http://allahgholi.blogfa.com

باسلام وخسته نباشیدحضورمحترم فرزندگرانقدررسول مهربانی همانکه دوتن راپاره تن خودقراردادکه یکی مادرت فاطمه زهرا(س) ودیگری همسایه باوفای تو ،ثامن الحجج ولی نعمت ماآقاعلی ابن موسی الرضا(ع) می باشد.آقاسیدبزرگوار:اززحمات حضرتعالی کمال تشکروقدردانی رامینمایم .بانهایت ادب عرض می کنم:دراشعارکمی دقت کنیدآیاشایسته هست ماامامان رابه ،ببر وشیر و...خلاصه اینکه به حیوانات نسبت دهیم انسان ازهمه موجودات خداوندتوانابالاتراست تاجائیکه جبرائیل نزدیک ترین ملک مقرب خدادرشب معراج نتوانست برودو...فدای توبشم ،عزیزدلم دلیل نمی شودهرشعری راکه شاعرسروده قابل اجرا یاپخش باشد،همه آنهاکه دراعتقادات وشناخت به اهل بیت (ع) وسیره آنهاآگاهی کامل ندارندسعی کن ازشاعرانی همچون حاج غلامرضاسازگار،علی انسانی و...مطالب به روز داشته باشی به وبلاگ من هم یه سری بزن ومراازنظرات سازنده ات بهرمندبساز(البته چندروزی هست که شروع کردم و خیلی ازمطالبم کامل نیست) .منتظرسیدگرانقدرهستم .اگرامکان داردکد(سرچ )رتبه سایت راکه درسمت راست وبلاگ شماهست برایم بفرست ،بازهم تشکر تشکر تشکر.

سلام علیکم
از توجه شما سپاسگزارم.
امیدورام که در آینده دقت بیشتری اعمال شود که مشکل خاصی پیش نیاید.
به هر حال ممنونم از لطف شما.
در جوار علی بن موسی الرضا دعا گوی شما هستم.
یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد