آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

دانلود سرود ولادت حضرت زینب (س) به همراه فایل صوتی سبک سرود

تو شبِ میلادِ زینب دلِ من آروم نداره
لبِ من خندون خدایا چشِ من بارون می‌باره
نه که یک بار ـ صد هزار بار ـ می‌گم مجنونِ امشبم
نه که امشب ـ صد هزار شب ـ می‌گم مجنونِ زینبم
یا زینب یا زینب مدد عقیلة العرب (2)
همه می‌گن بی‌قراری سر و سامونی نداری
گاهی می‌خندی ولی از دو تا چشمات خون می‌باری
می‌گم امشب ـ غیرِ زینب ـ کس و کاری من ندارم
برا زینب ـ شبِ میلاد ـ جونم و هدیه می‌آرم
یا زینب یا زینب مدد عقیلة العرب (2)
آخه زینب دختِ شاهِ خندق و بدر و حنینه
دختر زهرا اطهر خواهرِ آقام حسینه
توی مُلک ـ جود و رحمت ـ بانوی احساسه زینب
همه عاشق ـ ها می‌دونند ـ خواهرِ عباسه زینب
یا زینب یا زینب مدد عقیلة العرب (2)

دانلود سبک شعر

شاعر: حسن فطرس

نظرات 6 + ارسال نظر
نظام اسلامی جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 14:49

از لطف شما سپاسگذارم... لطفا در صورت جمع اوری اشعار و مداحی های جدید و به روز کردن وبلاگتان ما را بی خبر نگذارید...
و من الله التوفیق

مهدی فاطمی دوشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 16:48 http://kosareeshgh.blogfa.com

ضمن عرض ادب من شما رو لینک کردم خواهشمند است در صورت تمایل من رو هم لینک بفرمائید و از به روز شدن وبلاگتون من رو هم مطلع کنید

سعید سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 http://www.bidari3.mihanblog.com/

ایول همشهری . واقعا کار جالبی کرده ای!!!
اجرت با زینب کبری (ُسلام الله علیها)

gharib سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 http://www.noghterahaie.blogfa.com

سلام به همه دوستان
عزیزان چه چیزی در مورد نقطه رهایی می دونید لطفا آن را در اختیار ما هم قرار بدین مسئله مهمتر برای ما اینه که آیا من الآن تو اطراف خودم می تونم به چنین جایی برسم؟ اگر شما هچنین تجربه هایی خوبی در این زمینه داشتید آن را در اختیار ما قرار بدهید...
بازهم یادآوری کنم این پیام برای مشارکت شماست در راهنمایی یک گمراه که بنده باشم درنهایت از لطف شما بسیار ممنونم...

لطفابرای بهتر شناسوندن نقطه رهایی به ما گام بردارید...

و اما به راستی نقطه رهایی کجاست؟؟؟

احمدصدرایی چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 13:39 http://wwwsadraei.com

بنام خدا
السلام علیک یا بنت رسول الله(ص)یا فاطمه الزهرا(س)
باسلام
بمانسبت فرارسیدن ایام فاطمیه تعدادی از مداحی های برادر احمد صدرایی رودر سایت قرار دادم.
منتظر حضورتان هستم.
بر قاتلان زهرا(س) لعنت.

ه9ع99 جمعه 14 دی‌ماه سال 1397 ساعت 23:00

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد