آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

فایل متنی ذکر مصیبت حضرت زهرا

حضرت چند روز آخر زندگی، دیگر رمقی در جانش نمانده و هر که به ملاقاتش می آمد، حضرت را نمی شناخت.

لحظات آخر ، صدا زد :

اسماء ! نگاه کن من بدنم را خوب شستم ، دیگر تو نگذار حضرت علی (ع) پیراهن از تن من بیرون آورد (تا غسل دهد)، اگر خواست مرا غسل دهد از زیر پیراهن باشد.(1)

(بعد از آنکه حضرت سفارش فرمود که پس از لحظاتی خواب، او را بیدار کنم) دیدم صدایش نمی آید. رو به قبله خوابیده و پارچه ای روی صورتش کشیده صدا زدم یا بنت رسول الله ! دیدم صدایش نمی آید.چنان وحشتی مرا فرا گرفت - با خود گفتم ، نکند آن لحظه ای را که خودش انتظار می کشید - زبانم لال - فرا رسیده باشد. کم کم آمدم جلو ، تا روپوش از صورتش برداشتم ، دیدم فاطمه (س) از دنیا رفته. (2)

 

منابع:

(1) منتهی الامال جلد یک ص 262

(2) منتهی الآمال ج1 ص 263 / جلاالعیون ص 271/ کشف الغمه ج1 ص 500/ بحار الانوار ج 43 ص 186 / .....

نظرات 4 + ارسال نظر
ذاکر کربلا چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 http://zaker-karbala.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت علی (ع) فرمودند:
هرکسی که به من یک کلمه بیاموزد و یاد بدهد من را بنده خود ساخته
منتظر قدوم سبز شماییم
یا حق
سید

سید علی صابری پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:22 http://qaemiyeh.blogfa.com

سلام دوست عزیز
خیلی خوشحالم از اینکه با وبلاگ شما آشنا شدم
آرزوی موفقیت برای شما دارم
و یک پیشنهاد برای شما داشتم این روز ها هر کسی میخواهد که آمار وبلاگ شو بالا ببره یکی وبلاگ خود رو به موتور جستجو معرفی میکنه یکی تبادل لینک میکنه و همین طور هر کی کاری میکنه که امارش بره بالا
پیش نهاد ما
لطفا یک سری به وبلاگ ما بزنید
ما برای شما با دستوراتی که میگیم و شما با اجرای آنها به طور تضمینی یک میلیون بازدید کننده را برای خود دعوت میکنید
امتحانش مجانی هست
امید وارم عملی کنید
باز توصیه می کنم یک سری بزنید و ببینید
منتظرم
یا علی

ابراهیمی شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:30

با سلام

من واقعا خیلی با سایت شما حال کردم ان شاء الله سایتت همسشه پایدار بمونه و به اهل بیت بتونی اینجوری خدمت کنی.

<<<<<<<<<<<<< باتشکر بسیار >>>>>>>>>>>>>

حسین دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:53

سلام خسته نباشی واقعا جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد