آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

آموزش مداحی - جلسه مذهبی فرهنگی انصار الرضا (ع) مشهد مقدس

اشعار مداحی- آموزش مداحی و مباحث فرهنگی سیاسی و اجتماعی

شعر وداع با ماه رمضان

قسم به عشق جدایی ز آشنا سخت است
جدایی از سحر و محفل دعا سخت است
برای دیده شب زنده دار خود گریم
قسم به اشک سحر دوری از بکا سخت است
صفای هر دل عاشق مرو مرو رمضان
دوباره رویت دلهای بی صفا سخت است
بیا مرو که شیاطین دوباره می آیند
بدون جلوه تو انس با خدا سخت است

 

دوباره وقت اذان غفلت عارضم گردد
غم جدایی از ذکر ربنا سخت است
پرستوی دل ما را ز بام خود مپران
که ترک سفره شاهانه بر گدا سخت است
بعید نیست به زودی فرارسد مرگم
امان که این سفر آخرت دلا سخت است
قیامتی است قیامت که روز وانفساست
اگر نظر ننماید امام رضا(ع) سخت است
مرا به ساحل دیدار دلبرم برسان
شکسته کشتی و دریایی از بلا سخت است
بگو به خیمه نشینان جبهه ای شهدا
فدائیان حسین دوری از شما سخت است
هنوز مرغ دل خسته ام مهیا نیست
هنوز پر زدنم سوی کربلا سخت است
خدا کند به دلم مهر نوکری بزنند
خدا کند خودشان سوی دلبرم ببرند
شاعر: سید محمد میرهاشمی

  منبع: بزرگترین منبع اشعار مذهبی

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 19:01

سلام دوست عزیز

من یه آهنگساز هستم و یه ترانه واسه یکی از عزیزان کربلا ( ترجیحا حضرت علی اصغر (ع) ) می خوام .

لطفا کمکم کنید

هیئت بیت الاحزان زهرا سلام الله -اه جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:36 http://fadakiye.blogfa.com

رویکرد جدید وبلاگ هیئت بیت الاحزان زهرا (سلام الله علیها)

به اطلاع دوستان و بازدیدکننده گان وبلاگ هیئت می رساند به زودی این وبلاگ با رویکردی جدید و مطالب متنوع تر به روز خواهد شد.لذا از همه ارادتمندان و محبان خانوم حضرت زهرا (سلام الله علیها)دعوت می شود تا نظرات سازنده خود را از ما دریغ نکنند و ما را در این امر خطیر و حساس یاری کنند.دوستان توجه کنند که درباره تیتر موضوعات وکلیات مطالب لطف کنند ونظر بدهند.به این معنی که وبلاگ دربردارنده چه موضوعاتی باشد.

حیران شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:26 http://heyaat.parsiblog.com

سلام از اینکه با سایت شما آشنا شدم خوشحالم دوست دارم بیشتر با شما ارتباط بر قرار کنم و ببینمتون من اهل اصفهان هستم اگه میشه ببینمتون به وبلاگم سر بزنید و نظر خصوصی بدید ممنون منتظرتون هستم

حمید رضا یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:43

حق
درود بر شما...
نمی دانم که ولایتی هستید یا ... ما که فتنه ایم... اما دمت گرم و سرت خوش باد با این چیزایی که زدی...!!!
یا حق...

هیئت لثارات العباس (ع) اهواز پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:37 http://www.lesaratolabas.blogfa.com/

با سلام خداقوت

ااگر مایل به تبادل لینک هستید در قسمت نظرات وب اطلاع بدهید که شما رو با چه نامی لینک کنیم . با تشکر مدیر وب هیئت لثارات العباس (ع) اهواز

منتظر حضورتان در قسمت نظرات هستیم . یا علی علی علی علی http://www.lesaratolabas.blogfa.com/

علیرضا طاهری شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 http://taheriar.blogfa.com

سلام عزیز گرانقدر
دنبال شعر میگشتم توفیق سر کشی به وبلاگ جنابعالی به من دست داد فقط میخواستم بگم خدا خیرت بده کمک ما نوکرای ناقابل میکنید.
یا علی مدد

جواد الله وردی یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 http://kenar-alghame.blogfa.com

با سلام و تشکر از شما دوست عزیز
از وبلاگتان استفاده کافی راب رد ولی اگر فایل همه شعرهایتان را برای دانلو می گذاشتید بیشتر راضی میشدم
من هم یک وبلاگشعر مداحی دارم که بیشتر از شاه بیت ها و شعرهای قدیمی از گفتارهای مرحوم حاج اکبر ناظم و مرحوم کربلایی و شاه حسین و.... میدر آن آژ می کنم امید وارم این شروع یک دوستی ژایدار باشد .
اگر دوست داشیتد به وبلاگ من حقیر هم سری بزنید .
اگر هم به حرم امام رضضا مشرف شدید از طرف ما هم نایب الزیاره باشید .
من الله توفیق
kenar-alghame.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد